Refleksjon og læring i et aksjonsrettet fagutviklingsprosjekt : erfaringer fra et samarbeid mellom studenter, praksisveiledere og lærere i et nytt, fleksibelt utdanningsforløp i fysioterapi

DSpace/Manakin Repository

Refleksjon og læring i et aksjonsrettet fagutviklingsprosjekt : erfaringer fra et samarbeid mellom studenter, praksisveiledere og lærere i et nytt, fleksibelt utdanningsforløp i fysioterapi

 

Tweet Share on Facebook
Title: Refleksjon og læring i et aksjonsrettet fagutviklingsprosjekt : erfaringer fra et samarbeid mellom studenter, praksisveiledere og lærere i et nytt, fleksibelt utdanningsforløp i fysioterapi
Author: Aars, Marianne
Date: 2006
Type: Research report; Forskningsrapport
Abstract: Denne rapporten er basert på er et aksjonsrettet prosjekt som har involvert et (ut)forskende partnerskap mellom tre studenter, fem praksisveiledere og to lærere. Vi har hatt studentenes læring i fokus og fulgt ulike læringsaktiviteter på ulike læringsarenaer over en periode på 5 mnd. Det har vært lærerikt for oss alle. Vi har reflektert over studenters læring og gjennom det: over vår egen virksomhet og de ulike arenaers betydning for studenters læringsutbytte.
Publisher: Eureka Forlag
Series: Eureka Digital 14, 2006
URI: http://hdl.handle.net/10037/2267


File(s) in this item

Files Size Format View
article.pdf 491.8Kb PDF View/Open

The following license file are associated with this item:

This item appears in the following collection(s)

Show full item record

Search Munin




Advanced Search

Browse

Statistics

Help