Show simple item record

dc.contributor.authorRørnes, Karin
dc.date.accessioned2009-12-11T11:45:19Z
dc.date.available2009-12-11T11:45:19Z
dc.date.issued2009
dc.descriptionRapport fra et samarbeidsprosjekt mellom ”Elvestrand” skole og Høgskolen i Tromsø, AFL skoleåret 2007/2008.en
dc.format.extent279240 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.isbn978-82-7389-205-8
dc.identifier.issn0809-8360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/2319
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2069
dc.language.isonoben
dc.publisherEureka forlagen
dc.relation.ispartofseriesEureka Digital 1, 2009en
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281en
dc.titleSkoleutviklinga som aldri kom ut av startgropa : uten implementeringsstrategi vil gode intensjoner om utvikling av skolens læringsmiljø forbli gode intensjoner!en
dc.typeResearch reporten
dc.typeForskningsrapporten


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record