Show simple item record

dc.contributor.authorHoveid, Marit Honerød
dc.date.accessioned2011-07-11T08:55:44Z
dc.date.accessioned2014-05-09T09:11:11Z
dc.date.available2014-05-09T09:11:11Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.isbn82-7938-084-1
dc.identifier.issn0805-1062
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_18369
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/6256
dc.identifier.urnURN:NBN:no-bibsys_brage_18369
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Finnmarken_US
dc.relation.ispartofseriesHiF-Rapport;2003:5
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.source.pagenumber34en_US
dc.titleLek - utvikling - undervisning. Et perspektiv på hvordan lek fremmer utvikling av grunnleggende sosiale og mentale prosesser. Hvordan kan vi forholde oss til dette når vi underviser.en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.typeForskningsrapportno


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record