Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRotvold, Lars Aage
dc.contributor.authorAarbogh, Solveig
dc.date.accessioned2015-03-13T12:35:54Z
dc.date.available2015-03-13T12:35:54Z
dc.date.issued2014-10-30
dc.description.abstractDenne masteroppgaven handler om innføringen av metodikken Lærings- og pedagogisk analysearbeid (LP) i Målselvskolen. Oppgaven er en studie hvor jeg forsøker kartlegge drivkrefter og prosesser som ligger bakenfor innføringen. Hvordan har selve innføringen foregått jamfør utfordringer og motstand en kan forvente når nye oppskrifter skal inn i skolen? Tittelen gjenspeiler spenningen som alltid er til stede når noe skal endres - et lederskap som vil! Spørsmålet er hvordan og om en klarer å motivere og å selge inn reformideene på en slik måte at det fører til endring i klasserommet.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/7490
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_7065
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2014 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDPED-3902en_US
dc.subjectendringsprosesseren_US
dc.subjectLP-modellenen_US
dc.subjectMålselvskolenen_US
dc.subjectinnføring av LP-modellenen_US
dc.subjectskolekulturen_US
dc.subjectoptimistisk scenarioen_US
dc.subjectpessimistisk scenarioen_US
dc.subjectartistisk scenarioen_US
dc.subjecttranslasjonsscenarioen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.title"Vi vil - vi vil, men får vi det til?". Innføring av LP-modellen i Målselvskolenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)