Show simple item record

dc.contributor.advisorLekang, Trond
dc.contributor.authorKubat, Zdravko
dc.date.accessioned2015-06-22T09:07:17Z
dc.date.available2015-06-22T09:07:17Z
dc.date.issued2014-12-22
dc.description.abstractStudien handler om hvilke lesestrategier og løsingsstrategier elever på 5. trinn benytter seg av når de løser tekstoppgaver i matematikk.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/7777
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_7370
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2014 The Author(s)
dc.subject.courseIDSPEMG_06-007en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.titleSpråkets betydning i matematikkfaget - elevers lesestrategier og løsingsstrategier i arbeid med tekstoppgaveren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record