Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAamold, Svein
dc.contributor.authorRyeng, Ane Marte
dc.date.accessioned2017-01-31T09:47:23Z
dc.date.available2017-01-31T09:47:23Z
dc.date.issued2016-11-02
dc.description.abstractOppgaven tar utgangspunkt i fire verk for å analysere virkemidler som kan ha vært med på å utydeliggjøre skillet mellom kunst og virkelighet i performance. Oppgaven baserer seg på performancer fra Marina Abramovic, Tehching Hsieh, Franko B og Petr Pavlensky.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/10245
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2016 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDKVI-3900
dc.subjectKVI-3900en_US
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Kulturvitenskap: 060en_US
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Cultural science: 060en_US
dc.titleSkillet mellom kunst og virkelighet i performance. En analyse av virkemidler i performance, med utgangspunkt i fire verken_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)