Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBjørnå, Hilde
dc.contributor.authorEng, Jørgen Hansson
dc.date.accessioned2017-03-22T13:23:39Z
dc.date.available2017-03-22T13:23:39Z
dc.date.issued2016-11-15
dc.description.abstractVinmonopolet har de siste årene vunnet flere store omdømmemålinger. At et alkoholmonopol hvis fremste oppgave er å begrense det norske alkoholkonsumet er blant Norges mest populære organisasjoner er spesielt, og noe som jeg mener det er interessant å forske på. Masteroppgaven tar sikte på å beskrive og drøfte Vinmonopolet i lys av stjernekvalitetene til Fombrun og van Riel (2004). Dette for å undersøke om den høye scoren på omdømmemålingene kan ha sammenheng med hvordan man fremstår på de nøkkelparametere Fombrun og Van Riel trekker frem som fundamentale for en organisasjons omdømme og suksess.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/10836
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2016 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSTV-3906
dc.subjectSTV 3906en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200en_US
dc.subjectVDP::Humaniora: 000en_US
dc.subjectVDP::Humanities: 000en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200en_US
dc.titleForandre for å bevare. En studie av Vinmonopolets omdømmefremmende arbeid sett i lys av ”Fombrun & Van Riel” sine fem stjernekvaliteter.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)