Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorWæraas, Arild
dc.contributor.authorKræmer, Ragnhild S.T.
dc.date.accessioned2008-01-25T14:39:38Z
dc.date.available2008-01-25T14:39:38Z
dc.date.issued2007-11-20
dc.description.abstractI denne oppgaven har jeg sett på sammenhengen mellom medieinvesteringen som foretas av utvalgte bedrifter og inntrykket befolkningen har av disse bedriftene. "Det er en klar positiv sammenheng mellom store bedrifters utgifter til annonsering og inntrykket befolkningen har av dem". Oppgaven er basert på store bedrifter på det norske markedet. Dataene jeg vil bruke er hentet fra MMI`s Profilundersøkelse av store norske bedrifter fra 2004, samt investeringstallene fra Nielsen Media Research anno 2003. Ut i fra resultatene ser vi at det er en sammenheng mellom medieinvesteringer og positivt inntrykk. Jeg vil også kommentere avvik, samt andre faktorer som kan ha innvirkning på et positivt inntrykk hos befolkningen.en
dc.format.extent2077 bytes
dc.format.extent971684 bytes
dc.format.mimetypetext/plain
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/1332
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_1112
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2007 The Author(s)
dc.subject.courseIDSTV-6901nor
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240en
dc.subjectOmdømmeen
dc.subjectMedieinvesteringeren
dc.subjectMerkevareen
dc.subjectInntrykken
dc.subjectProfilen
dc.titleMedieinvesteringens effekt : er det en klar positiv sammenheng mellom bedrifters medieinvesteringer og deres inntrykk i befolkningen?en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel