Show simple item record

dc.contributor.authorSæther, Maria
dc.date.accessioned2018-11-09T09:54:12Z
dc.date.available2018-11-09T09:54:12Z
dc.date.issued2016-11-14
dc.description.abstract<i>Introduction</i>: Du kommer til ditt lokale NAV-kontor og ber om å få en samtale med din veileder. Du får vite at det kan ta tid. Årsaken kan være at veiledere i NAV kan ha ansvar for mange brukere, og hverdagen er ofte travel. Men visste du at NAV har et målstyringssystem som kan virke inn på hvordan NAV-veilederne prioriterer? Forskningen jeg er i gang med viser at målstyringa ikke alltid fungerer etter intensjonen.en_US
dc.descriptionSubmitted manuscript version. Published version available at <a href=https://nordnorskdebatt.no/article/malstyring-pa-nav-kontor> https://nordnorskdebatt.no/article/malstyring-pa-nav-kontor</a>.en_US
dc.identifier.citationSæther, M. (2016). Målstyring på NAV-kontor. <i>Nordlys</i>,14-11-16.en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1458362
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/14149
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordlysen_US
dc.relation.journalBladet Nordlys
dc.relation.projectIDinfo:eu-repo/grantAgreement/RCN/OFFPHD/242784/Norway/Ressursdilemma i NAV - opplevelse, prioriteringer og mestringsstrategier lokalt//en_US
dc.relation.urihttp://nordnorskdebatt.no/article/malstyring-pa-nav-kontor
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Social work: 360en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360en_US
dc.titleMålstyring på NAV-kontoren_US
dc.typeChronicleen_US
dc.typeKronikken_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record