Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBartnæs, Morten
dc.contributor.authorBraut, Tora
dc.date.accessioned2019-07-04T12:54:50Z
dc.date.available2019-07-04T12:54:50Z
dc.date.issued2019-05-15
dc.description.abstractI dette masterprosjketet har problemstillinga vore ”Korleis ein kan få elevar til å utøva kritisk literacy med å arbeida med språkleg medvit”. I tillegg har eg stilt forskingsspørsmålet: ”Kva slags utfordringar møter elevar når dei skal utøva kriktisk literacy”. Eg har gjennomført eit undervisningsopplegg i ein 9. klasse kor me arbeida med omgrepa konnotasjon og denotasjon. Elevane skreiv på slutten av undervisningsopplegget ein analyse, som er ein del av min empiri. Metodane eg har brukt er observasjon og semistrukturert intervju med tre elevar. Resultata i undersøkelsen visar at kompetansen kritisk literacy krevar at ein som lærar har eit fokus på å vera eksplisitt i undervisninga om kritisk lesing, og at modellering av kritisk tenking er til fordel for elevane. I tillegg kan det også vera hensiktsmessig å haeit fokus på språkleg medvit når ein skal læra elevar å utæva kritisk literacy. Eg har også sett at elevane har utfordringar med å vera objektiv når dei skal vurdera tekstar kritisk. Empirien tydar på at det er ein utfordring å finna alternative posisjonar i tekstar og at elevane lesar tekstane med liten distanse.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/15690
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDLRU-3904
dc.subjectNorsken_US
dc.subjectNorsk didaktikken_US
dc.subjectKritisk Literacyen_US
dc.subjectKritisk lesingen_US
dc.subjectKonnotasjonen_US
dc.subjectDenotasjonen_US
dc.subjectSpråklig medviten_US
dc.subjectEleveren_US
dc.subjectTekstanalyseen_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.title”Men kvifor skriv dei slik at plastiske operasjonar høyrest bra ut?”. Ein kvalitativ studie om elevar sin utøving av kritisk literacyen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)