Show simple item record

dc.contributor.advisorGro, Alteren
dc.contributor.authorRyeng, Stig-Arne
dc.date.accessioned2021-10-01T05:47:55Z
dc.date.available2021-10-01T05:47:55Z
dc.date.issued2020-12-01en
dc.description.abstractDenne masteravhandlingen ser på hvilke KPI'er som er i bruk blant et lite utvalg norske bedrifter som driver innenfor B2B. Den ser også på hva slags effekt bruk av disse KPI'ene har på bedriftenes digitale markedsføringsstrategien_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/22693
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universitetno
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDBED-3910
dc.subjectVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213en_US
dc.titleBruk av KPI i digital markedsføringen_US
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveno


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)