dc.contributor.author | Rønningsbakk, Lisbet | |
dc.contributor.author | Kamplid, Ingvild | |
dc.date.accessioned | 2009-12-11T11:42:07Z | |
dc.date.available | 2009-12-11T11:42:07Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.description | Rapport fra prosjekt ved Naustvika skole - et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Tromsø, Avdeling for lærerutdanning og Pedagogisk Psykologisk tjeneste i Tromsø 2006. | en |
dc.format.extent | 135209 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7389-094-8 | |
dc.identifier.issn | 0809-8360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/2318 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_2068 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Eureka Forlag | en |
dc.relation.ispartofseries | Eureka Digital 4, 2007 | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |
dc.title | Hva Ida lærte oss om tilpasset undervisning og aksjonslæring | en |
dc.type | Research report | en |
dc.type | Forskningsrapport | en |