Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCheetham, Nina Bøhle
dc.date.accessioned2021-12-14T13:23:54Z
dc.date.available2021-12-14T13:23:54Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractArbeidet med å implementere nye arenaer for tverrprofesjonell praksis er under stadig utvikling og gjenstand for omfattende forskning. I dette kapittelet diskuterer jeg tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) i utdanning av helsefagstudenter. Ved hjelp av datamateriale fra to tverrprofesjonelle prosjekter, ett i en barneavdeling og ett i to distriktskommuner, utforskes medisin- og sykepleierstudenters rolle i og utbytte av samarbeidet.en_US
dc.identifier.citationCheetham NB: Tverrprofesjonell praksis, læring og samarbeid – forståelse av egen og andres rolle i læringsprosessen. In: Thoresen AL, Norbye B. Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning , 2020. Orkana Forlag p. 255-277en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1870729
dc.identifier.doi10.33673/OOA20212
dc.identifier.isbn978-82-8104-447-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/23395
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOrkana forlagen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleTverrprofesjonell praksis, læring og samarbeid – forståelse av egen og andres rolle i læringsprosessenen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel