dc.contributor.author | Jentoft, Rita | |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T13:41:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T13:41:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.description.abstract | <p>Basert på en evalueringsstudie med søkelys på helsefagstudenters læring av vitenskapsteori, etikk og forskningsmetode gjennom blandet nettbasert og klasseromsundervisning utforskes:
<p>Hvilke erfaringer med fleksibel læring fremmer og hemmer helsefagstudenters læringsprosess?
<p>Hvilket læringsutbytte i vitenskapsteori og forskningsmetode kan studentene nyttiggjøre seg gjennom senere arbeid med bacheloroppgaven?
<p>Hvilke pedagogiske grep kan styrke integrasjon mellom viten skapt og eget profesjonsfag? | en_US |
dc.identifier.citation | Jentoft R: Viten skapt gjennom fleksibel læring. In: Thoresen AL, Norbye B. Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning , 2020. Orkana Forlag p. 205-230 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1869944 | |
dc.identifier.doi | 10.33673/OOA20212 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8104-447-0 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/23401 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Orkana forlag | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2020 The Author(s) | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.title | Viten skapt gjennom fleksibel læring | en_US |
dc.type.version | publishedVersion | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Bokkapittel | en_US |