Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJentoft, Rita
dc.date.accessioned2021-12-14T13:41:13Z
dc.date.available2021-12-14T13:41:13Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstract<p>Basert på en evalueringsstudie med søkelys på helsefagstudenters læring av vitenskapsteori, etikk og forskningsmetode gjennom blandet nettbasert og klasseromsundervisning utforskes: <p>Hvilke erfaringer med fleksibel læring fremmer og hemmer helsefagstudenters læringsprosess? <p>Hvilket læringsutbytte i vitenskapsteori og forskningsmetode kan studentene nyttiggjøre seg gjennom senere arbeid med bacheloroppgaven? <p>Hvilke pedagogiske grep kan styrke integrasjon mellom viten skapt og eget profesjonsfag?en_US
dc.identifier.citationJentoft R: Viten skapt gjennom fleksibel læring. In: Thoresen AL, Norbye B. Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning , 2020. Orkana Forlag p. 205-230en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1869944
dc.identifier.doi10.33673/OOA20212
dc.identifier.isbn978-82-8104-447-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/23401
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOrkana forlagen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleViten skapt gjennom fleksibel læringen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel