Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTiller, Tom
dc.contributor.authorPersen, Monica Karina
dc.date.accessioned2010-08-09T13:25:38Z
dc.date.available2010-08-09T13:25:38Z
dc.date.issued2010-06
dc.description.abstractLæring har etablert seg som et av de mest sentrale utviklingsbegrep i arbeidslivet. Oppgaven tar for seg arbeidsplassens rom for læring gjennom å se på arbeidsplasslæringens situering og læringsrom. Oppgaven redegjør for noen barrierer eller vilkår som læring på arbeidsplassen er underlagt, og prøver å forstå Bankens læring ut fra skillet mellom singel- og double-loop orientert læring. Oppgaven er knyttet til NorAforsk prosjektet ”Læringsdrevne arbeidsplasser i nord”.en
dc.format.extent953680 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/2609
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2355
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2010 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDPED-3900nor
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281en
dc.subjectsingle-loop-læringen
dc.subjectdouble-loop-læringen
dc.subjectlæringsromen
dc.titleLæring på arbeidsplassen : en studie av læringsrom i en norsk storbanken
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)