Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLindemann, Beate Hildegard
dc.contributor.authorSchanche, Cathrine
dc.date.accessioned2022-11-01T06:48:11Z
dc.date.available2022-11-01T06:48:11Z
dc.date.issued2022-06-15en
dc.description.abstractFlerspråklighet er et relevant tema etter innføringen av begrepet "Flerspråklighet" som kjerneelement i den nye læreplanen, LK20 - Fagfornyelsen, i 2020. I denne masteroppgaven ser jeg på hvordan flerspråklighet kommer til uttrykk i den forrige læreplanen, LK06, og den nye, LK20, og hvordan dette blir implementert i to ulike læreverk for tysk som fremmedspråk hos 8. klasseelever som lærer tysk for første gang.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/27206
dc.language.isogeren_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universitetno
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDTYS-3982
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Tysk språk: 021en_US
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::German language: 021en_US
dc.titleMitt navn er…/ My name is…/ Mein Name ist… Mehrsprachigkeit als Ressource in DaF-Lehrbüchern an norwegischen Schulenen_US
dc.typeMastergradsoppgavenor
dc.typeMaster thesiseng


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)