Show simple item record

dc.contributor.advisorSolstad, Karl Jan
dc.contributor.authorEilertsen, Tor Vidar
dc.date.accessioned2023-12-06T13:57:37Z
dc.date.available2023-12-06T13:57:37Z
dc.date.issued1978
dc.description.abstractDette arbeidet er i tillegg til å være hovedfagsoppgave i samfunns vitenskap også ment å være et bidrag til den forskningsmessige oppfølgingen innenfor Rødøyprosjektet. Dette prosjektet sikter mot å vurdere pedagogiske og sosiale sider ved et ekstremt desentralisert grunnskolemønster (1-9-skole) i en Nord-Norsk utkantkommune. Som tittelen indikerer, er vi i denne oppgaven hovedsakelig opptatt av samfunns— og lokalsamfunnsmessige problemstillinger knyttet til prosjektet.en_US
dc.descriptionDette er en hovedfagsoppgave.en_US
dc.identifier.alma999100369344702201
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31953
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen_US
dc.publisherUniversity of Tromsøen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 1978 The Author(s)
dc.subjecthovedoppgaveen_US
dc.subjectsamfunnsvitenskapen_US
dc.titleSmå samfunn - små skoleren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record