dc.contributor.author | Martens, Guri | |
dc.date.accessioned | 2011-04-26T12:58:17Z | |
dc.date.available | 2011-04-26T12:58:17Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.isbn | 82-7389-048-1 | |
dc.identifier.issn | 1502-8933 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/3250 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_2981 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Eureka Forlag, Høgskolen i Tromsø | en |
dc.relation.ispartofseries | Eureka Forlag, nr 7 (2002) | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |
dc.title | Mappevurdering i høgere utdanning - læring eller instrumentalisme? : drøfting av arbeid med skrivemapper i norsk ved Avdeling for lærerutdanning, Høgskolen i Tromsø | en |
dc.type | Book | en |
dc.type | Bok | en |