Fra lærerstyrt pensum til studentvalgte kunnskapskilder : å lære informasjonskompetanse gjennom problembasert læring
dc.contributor.author | Schjelde, Tor Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T08:52:25Z | |
dc.date.available | 2024-01-18T08:52:25Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.alma | 990709512334702201 | |
dc.identifier.issn | 0807-2698 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/32559 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Harstad | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserien / Høgskolen i Harstad 2007/05 | |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2007 The Author(s) | |
dc.subject | pbl | en_US |
dc.subject | problembasert | en_US |
dc.subject | læring | en_US |
dc.subject | informasjonskompetanse | en_US |
dc.title | Fra lærerstyrt pensum til studentvalgte kunnskapskilder : å lære informasjonskompetanse gjennom problembasert læring | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Forskningsrapport | en_US |