Læring og forståelse
dc.contributor.author | Schjelde, Tor Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T09:27:38Z | |
dc.date.available | 2024-01-18T09:27:38Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.alma | 990226267604702201 | |
dc.identifier.issn | 0807-2698 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/32610 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Harstad | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Harstad skriftserie 2002/09 | |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2002 The Author(s) | |
dc.subject | studieteknikk | en_US |
dc.subject | tankekart | en_US |
dc.title | Læring og forståelse | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Forskningsrapport | en_US |