dc.contributor.author | Bjørnsdatter, Oda | |
dc.contributor.author | Sæle, Rannveig Grøm | |
dc.contributor.author | Låg, Torstein | |
dc.contributor.author | Borch, Iris Helene | |
dc.date.accessioned | 2024-02-22T13:04:48Z | |
dc.date.available | 2024-02-22T13:04:48Z | |
dc.date.issued | 2024-02-15 | |
dc.description.abstract | Mange studenter bruker uhensiktsmessig mye tid på ineffektive måter å lære på, og vi ønsket å gjøre noe med dette. En lære-å-lære-intervensjon ble pilotert høsten 2023 på et fellesemne på førsteåret for 600 helseprofesjonsstudenter fra 12 ulike studieprogrammer og med 40 involverte veiledere fra ulike studieprogram. Vi utformet intervensjonen med utgangspunkt i KBCP-rammeverket (McDaniel& Einstein, 2020). | en_US |
dc.description | Posterpresentasjon på Mokta 2024. UiTs årlige utdanningskvalitetskonferanse, 15.02.2024, Tromsø | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 2247426 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/33011 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2024 The Author(s) | en_US |
dc.title | En lære-å-lære-intervensjon for
førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter. | en_US |
dc.type | Conference object | en_US |
dc.type | Konferansebidrag | en_US |