Show simple item record

dc.contributor.advisorWæraas, Arild
dc.contributor.authorKraft, Kyrre
dc.date.accessioned2025-02-24T11:11:16Z
dc.date.available2025-02-24T11:11:16Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractDen 28. november 2004 ble det bestemt i Forsvarsstaben at det skulle iverksettes et prosjekt som hadde som målsetting å bygge en plattform for systematisk merkebygging i Forsvaret. Prosjektet skulle med utgangspunkt i en monolittisk merkearkitektur utvikle en visuell identitet for Forsvaret som skulle omfatte merke/symbol, navnetrekk, typografi, fargepalett, illustrative elementer og bildestil. Videre så står det i iverksettingsdirektivet at: ’’Utvikling av forsvarsgrenvise og/eller avdelingsvise grafiske profiler skal opphøre med umiddelbar virkning”. Den nye visuelle profilen skal benyttes i all intern og ekstern kommunikasjon i hele Forsvarets Militære Organisasjon så snart den er implementert. På bakgrunn av dette ønsker ledergruppen ved CRC Sørreisa å kartlegge, og på sikt videreutvikle CRC Sørreisa som en merkevare både nasjonalt og i NATO.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/36555
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen_US
dc.publisherUniversity of Tromsøen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2006 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.titleCRC Sørreisa`s kartlagte interne omdømme våren 2006en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)