dc.contributor.advisor | Kran, Anne Pernille | |
dc.contributor.author | Johnsen, Anne-Kari | |
dc.date.accessioned | 2012-07-06T09:30:45Z | |
dc.date.available | 2012-07-06T09:30:45Z | |
dc.date.issued | 2012-06 | |
dc.description.abstract | I studien blir fire foreldre intervjuet etter å ha deltatt på De utrolige årenes foreldrekurs. I analysen rettes fokus mot læringsutbytte sett i lys av Batesons begreper: protolæring og deuterolæring.I tillegg presenteres noen av de erfaringer foreldrene har som følge av å være mor eller far til et barn med atferdsproblemer. | en |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/4333 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_4051 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Universitetet i Tromsø | en |
dc.publisher | University of Tromsø | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2012 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | PED-3900 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |
dc.title | En studie av foreldres læringsutbytte av deltakelse på De utrolige årenes foreldrekurs | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.type | Mastergradsoppgave | en |