dc.contributor.advisor | Bjørndal, Cato R.P. | |
dc.contributor.author | Valstad, Inger Lise | |
dc.date.accessioned | 2012-07-06T14:50:44Z | |
dc.date.available | 2012-07-06T14:50:44Z | |
dc.date.issued | 2012-05-15 | |
dc.description.abstract | En kvalitativ studie av vellykkede rådgivingssamtaler i videregående skole sett fra elevenes perspektiv.
Oppgaven er besvart ut fra følgende problemstilling: "Hva er betydningsfullt for at en samtale mellom en elev og en rådgiver i videregående skole kan oppleves som vellykket? Spørsmålet besvares med overordnet vekt på elevens perspektiv" | en |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/4338 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_4053 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Universitetet i Tromsø | en |
dc.publisher | University of Tromsø | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2012 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | PED-3900 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |
dc.title | Verdien av et anerkjennende smil : en kvalitativ studie av vellykkede rådgivningssamtaler i videregående skole sett fra elevenes perspektiv | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.type | Mastergradsoppgave | en |