Show simple item record

dc.contributor.advisorWien, Anders Hauge
dc.contributor.authorLind, Sølvi Elisabeth Eriksen
dc.date.accessioned2018-01-23T13:51:51Z
dc.date.available2018-01-23T13:51:51Z
dc.date.issued2017-10-04
dc.description.abstractMed store endringer i samfunnet må bibliotekene bli kjent med kundene sine. Hvem er det som bruker bibliotekene og hvorfor bruker de bibliotekene. Tendensen over flere år har vært at besøkstallene ved Trondheim folkebibliotek har gått ned. Klarer biblioteket å markedsføre tilbudene sine godt nok? Denne oppgaven er en spørreundersøkelse foretatt ved Trondheim folkebibliotek. Mer enn 200 respondenter har svart på spørsmål om sin bruk av biblioteket. Resultatene av spørreundersøkelsen blir i denne oppgaven sett i lys av teorier både innen livsstil og markedsføring.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/12037
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2017 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDBED-3904
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Biblioteks- og informasjonsvitenskap: 320en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Library and information science: 320en_US
dc.titleOm å segmentere bibliotekets gjester. Eller et øyeblikksbilde av Trondheim folkebiblioteken_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)