ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for språk og kultur
  • Artikler, rapporter og annet (språk og kultur)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for språk og kultur
  • Artikler, rapporter og annet (språk og kultur)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reseña de Muñoz-Basols, Moreno, Taboada & Lacorte, 'Introducción a la lingüística hispánica actual: teoría y práctica'

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/15806
DOI
https://doi.org/10.7557/1.7.2.4607
Thumbnail
Åpne
article.pdf (176.8Kb)
Published version (PDF)
Dato
2018-12-03
Type
Journal article
Peer reviewed

Forfatter
Fábregas, Antonio
Sammendrag
Esta reseña discute la contribución del volumen con respecto a tres parámetros centrales dentro de la integración entre lingüística y práctica docente: la reflexión lingüística, la variación y la forma de presentar los contenidos de lingüística teórica.
Beskrivelse
Published version: https://doi.org/10.7557/1.7.2.4607
Forlag
UIT The Arctic University of Norway
Sitering
Fabregas, A. (2018) Reseña de Muñoz-Basols, Moreno, Taboada & Lacorte, 'Introducción a la lingüística hispánica actual: teoría y práctica'. Borealis. An International Journal of Hispanic Linguistics, 7, (2), 281-287. https://doi.org/10.7557/1.7.2.4607
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (språk og kultur) [1472]

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring