Show simple item record

dc.contributor.advisorSkrøvset, Sie
dc.contributor.authorHalvorsen, Trine
dc.contributor.authorVara, Eli Marie
dc.date.accessioned2008-11-12T11:24:55Z
dc.date.available2008-11-12T11:24:55Z
dc.date.issued2008-05-15
dc.description.abstractPå hvilken måte evalueres pedagogisk utviklingsarbeid i Harstad kommune? Hvilke komsekvenser får slik evaluering for skoleutviklingsarbeidet? I dette forskningsarbeidet er blikket spesielt rettet mot styringssystemet som kommunen har etablert og hvordan det påvirker pedagogisk utviklingsarbeid og evaluering, Undersøkelsen omfatter både skole- og kommunenivå, og informantene er representanter for politikere, kommuneadministrasjon, skoleledere og lærere. I arbeidet er det fokus på pedagogisk utviklingsarbeid, evalueringsbegrepet, skolebasert vurdering, kavlitet og det kommunale styringssystemet.en
dc.format.extent412731 bytes
dc.format.extent2064 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypetext/plain
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/1653
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_1426
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2008 The Author(s)
dc.subject.courseIDPED-3902nor
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en
dc.title-og ingen stod igjen og hang?en
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record