Store sprik. Ei gransking av modulen «RLEi PEL» i grunnskulelærarutdanninga
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/18750Dato
2020-06-02Type
Journal articleTidsskriftartikkel
Peer reviewed
Sammendrag
Artikkelen presenterer resultat frå ei gransking av modulen religion, livssyn og etikk i den nye, norske femårige grunnskulelærarutdanninga frå 2017. Modulen er fastlagt i forskrifta for utdanninga og er obligatorisk for alle studentar. Undersøkinga byggjer først og fremst på materiale frå emne- og studieplanar, og viser store sprik mellom dei tolv lærarutdannings- institusjonane i den lokale implementeringa av dei nasjonale retningslinene for modulen når det gjeld organisering og innhald. Det var djupe faglege og politiske stridar kring innfø- ringa av faget, noko som kan forklare dei skilnadene vi har i dag. Formuleringa i forskrifta om ein «integrert modul» har vore gjenstand for vide tolkingar. På bakgrunn av dei publi- serte planane vurderer vi det slik at mange lærarstudentar ikkje vil få den utdanninga som forskrifta legg opp til, og at nokre institusjonar kan seiast å bryte med henne.
Beskrivelse
Forlag
IKO - Kirkelig pedagogisk senterSitering
Fuglseth KS, Straum OK. Store sprik. Ei gransking av modulen «RLEi PEL» i grunnskulelærarutdanninga. Prismet. 2020;71(2):141-160Metadata
Vis full innførselSamlinger
Copyright 2020 The Author(s)