Show simple item record

dc.contributor.advisorPedersen, Hilde Nordahl
dc.contributor.authorHaslevang, Mona
dc.contributor.authorHaslevang, Magne
dc.date.accessioned2020-09-03T09:57:59Z
dc.date.available2020-09-03T09:57:59Z
dc.date.issued2019-09-03
dc.description.abstractTema for denne studien er om digitalisering påvirker lederatferd. Stadige nye teknologier og digitale endringsprosesser påvirker organisasjonen, ledere og medarbeiderne. Vi har valgt organisasjonen Zalaris for å gjennomføre studiet og intervjuet noen av mellomlederne som jobber der. Zalaris jobber mot outsourcing markedet, der bedrifter kan kjøpe lønns- og HR tjenester.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/19212
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDBED-3906
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210:: Bedriftsøkonomi: 213en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.titleHvordan påvirker digitale endringsprosesser mellomledernes atferd?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)