ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Editorial – Special Issue: IndigMEC, Indigenous Mathematics Education Conference. Tromsø, Norway, September 4–7, 2017

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/19533
Thumbnail
Åpne
article.pdf (128.0Kb)
Publisert versjon (PDF)
Dato
2017-12
Type
Conference object
Konferansebidrag

Forfatter
Fyhn, Anne Birgitte
Beskrivelse
Source at https://journalofmathematicsandculture.wordpress.com/2017/12/28/journal-of-mathematics-and-culture-volume-11-number-3/.
Forlag
North American Study Group on Ethnomathematics
Sitering
Fyhn, A.B. (2017). Editorial – Special Issue: IndigMEC, Indigenous Mathematics Education Conference. Tromsø, Norway, September 4–7, 2017. Journal of Mathematics and Culture, 11(3), i-vi.
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk) [663]

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring