Show simple item record

dc.contributor.advisorKøller, Hans-Georg
dc.contributor.advisorHolmø, Mona
dc.contributor.advisorBeck Jensen, John
dc.contributor.authorJore, Inge Håvard
dc.date.accessioned2010-08-20T07:49:23Z
dc.date.available2010-08-20T07:49:23Z
dc.date.issued2010-06-01
dc.description.abstractDei siste åra har fleire internasjonale undersøkjingar som TIMSS og PISA vist at norske elever har dårlige realfagsprestasjoner. Fleire tiltak har vorte sett i gang for å betre dette, eitt av dei er eit auka fokus på vitensenter. Vitensenter er eit populærvitenskapeleg opplevings- og læringssenter innanfor matematikk, naturvitenskap og teknologi der dei besøkande lærer ved å eksperimentere sjølv. Oppgåva handler om kva utbytte elever sjølv opplever ved eit besøk på vitensenter, og på kva måte dei ønsker å lære. Den tar opp kva eit vitensenter kan bidra med inn imot naturfagundervisninga, og utfordringer som er med eit besøk på vitensenter.en
dc.format.extent1130937 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/2623
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2369
dc.language.isonnoen
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2010 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDBIO-3906nor
dc.subjectVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Basale biofag: 470en
dc.subjectVDP::Mathematics and natural science: 400::Basic biosciences: 470en
dc.titleLeik eller læring : utbytte av eit skulebesøk på vitensenteren
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)