Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelgesen, Mai Brit
dc.date.accessioned2023-09-15T09:13:40Z
dc.date.available2023-09-15T09:13:40Z
dc.date.issued2012-04-01
dc.description.abstractDenne artikkelen tar for seg metodologiske utfordringer knyttet til forskerens deltakelse i produksjon av datamaterialet. Tema her er å undersøke hvordan kunnskap om barn fremstilles ved å avklare hvilke væremåter og posisjoner forskeren inntar som observatør av de sosiale samhandlingene, som finner sted mellom deltakerne i barnehagen. Det empiriske materialet som presenteres i artikkelen er en del av et større materiale, som er samlet inn i en barnehage. Empirien ble samlet inn ved hjelp av deltakende observasjon som metode.en_US
dc.identifier.citationHelgesen MB. Forskeren som minst mulig voksen. Barn. 2012;30(2):61-73en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 935610
dc.identifier.doi10.5324/barn.v30i2.3896
dc.identifier.issn0800-1669
dc.identifier.issn2535-5449
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31017
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.journalBarn
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2012 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleForskeren som minst mulig voksenen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typeTidsskriftartikkelen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)