Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRaquel Ruiz Pareja
dc.contributor.authorJimenez Baga, Alba
dc.date.accessioned2025-06-24T02:57:58Z
dc.date.available2025-06-24T02:57:58Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractI denne oppgaven har jeg forsøkt å forstå bedre hvordan er prosessen av å lære de eksistensielle verbene på spansk "ser", "estar" og "hay" i norske elever med autisme.
dc.description.abstractThorugh this study I have tried to understand better how is the process of learning the existencial verbs in Spanish "ser", "estar" and "hay" in students with autism.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/37324
dc.identifierno.uit:wiseflow:7268406:64434615
dc.language.isonull
dc.publisherUiT The Arctic University of Norway
dc.rights.holderCopyright 2025 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleAnálisis de Errores en el uso de los verbos existenciales "ser", "estar" y "hay" en estudiantes con autismo.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)