dc.contributor.author | Allern, Marit | |
dc.date.accessioned | 2014-02-13T12:38:55Z | |
dc.date.available | 2014-02-13T12:38:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.description.abstract | Forståelsen av hva pedagogisk basiskompetanse for høyere utdanning skal forstås, er slik vi møter den i sektoren svært variert. Selv om tendensen til å ønske raske løsninger gjennom “quick fix” og tips for opplegg, er det stadig vekk mye motstand mot at pedagogisk basiskompetanse for høyere utdanning skal ha en teoretisk utgangspunkt eller fundament og at kompetansen også må ha et visst omfang, jf. Våre møter med UHRs utdannningsutvalg. | en |
dc.identifier.citation | UHR workshop (2013), Trondheim 18.-19. september | en |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1050734 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/5841 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_5524 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |
dc.title | Helhet og sammenheng? Hvordan sikre dette basert på gjennomarbeidet pedagogisk komeptanse. | en |
dc.type | Conference object | en |
dc.type | Konferansebidrag | en |