Show simple item record

dc.contributor.authorAllern, Marit
dc.date.accessioned2014-02-13T12:38:55Z
dc.date.available2014-02-13T12:38:55Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractForståelsen av hva pedagogisk basiskompetanse for høyere utdanning skal forstås, er slik vi møter den i sektoren svært variert. Selv om tendensen til å ønske raske løsninger gjennom “quick fix” og tips for opplegg, er det stadig vekk mye motstand mot at pedagogisk basiskompetanse for høyere utdanning skal ha en teoretisk utgangspunkt eller fundament og at kompetansen også må ha et visst omfang, jf. Våre møter med UHRs utdannningsutvalg.en
dc.identifier.citationUHR workshop (2013), Trondheim 18.-19. septemberen
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1050734
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/5841
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_5524
dc.language.isonoben
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en
dc.titleHelhet og sammenheng? Hvordan sikre dette basert på gjennomarbeidet pedagogisk komeptanse.en
dc.typeConference objecten
dc.typeKonferansebidragen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record