Show simple item record

dc.contributor.authorKlemetsen, Inger Anne
dc.date.accessioned2014-06-23T11:11:37Z
dc.date.available2014-06-23T11:11:37Z
dc.date.issued2013-12-16
dc.description.abstractFokuset ligger på erfaringene til samisklæreren som underviser i samisk som andrespråk utenfor de samiske kjerneområdene.Hvilke faktorer ser lærerne må være oppfylt for at de skal få til en best mulig samiskundervisning i de kommunene og hvordan tolker de metodene de bruker i undevisningen.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/6407
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_6028
dc.language.isonoben
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2013 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSPEMG_06-007en
dc.subjecttospråkligheten
dc.subjectsamisk som andrespråken
dc.subjectutenfor det samiske språkforvaltningspmrådeten
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en
dc.titleTilpasset opplæring : Samisk som andrespråk i grunnskolenen
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)