Står skoleutvikling på teoretisk leirgrunn?
dc.contributor.advisor | Tiller, Tom | |
dc.contributor.advisor | Opdal, Paul | |
dc.contributor.author | Kristiansen, Andrew | |
dc.date.accessioned | 2023-12-06T14:01:35Z | |
dc.date.available | 2023-12-06T14:01:35Z | |
dc.date.issued | 1993 | |
dc.description | Hovedfagsoppgave i pedagogikk skoleforskning, høsten 1993 | en_US |
dc.identifier.alma | 999321982604702201 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/31954 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetet i Tromsø | en_US |
dc.publisher | University of Tromsø | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 1993 The Author(s) | |
dc.subject | hovedoppgave | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.subject | skoleforskning | en_US |
dc.title | Står skoleutvikling på teoretisk leirgrunn? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |