Show simple item record

dc.contributor.authorSchjelde, Tor Jørgen
dc.date.accessioned2024-01-18T08:52:25Z
dc.date.available2024-01-18T08:52:25Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.alma990709512334702201
dc.identifier.issn0807-2698
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/32559
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Harstaden_US
dc.relation.ispartofseriesSkriftserien / Høgskolen i Harstad 2007/05
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2007 The Author(s)
dc.subjectpblen_US
dc.subjectproblembaserten_US
dc.subjectlæringen_US
dc.subjectinformasjonskompetanseen_US
dc.titleFra lærerstyrt pensum til studentvalgte kunnskapskilder : å lære informasjonskompetanse gjennom problembasert læringen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.typeForskningsrapporten_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record