dc.contributor.author | Solbjørg, Henny Kinn | |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T09:05:28Z | |
dc.date.available | 2024-01-18T09:05:28Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.description | Tidligere utgitt som: Hovedoppgave i pedagogikk - Universitetet i Tromsø, 2002 | |
dc.identifier.alma | 990408278794702201 | |
dc.identifier.issn | 0807-2698 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/32581 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Harstad | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Harstad skriftserie 2004/03 | |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2004 The Author(s) | |
dc.subject | spesialundervisning | en_US |
dc.subject | opplæring | en_US |
dc.subject | psykisk | en_US |
dc.subject | utviklingshemmede | en_US |
dc.title | Inkluderende skole : hvordan tilrettelegges opplæring for elever med utviklingshemming? | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Forskningsrapport | en_US |