Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFyhn, Anne Birgitte
dc.contributor.advisorSoleng, Ragnar
dc.contributor.authorDahl, Olav Erik
dc.date.accessioned2008-07-02T07:40:25Z
dc.date.available2008-07-02T07:40:25Z
dc.date.issued2008-05-15
dc.description.abstractGjennom dei siste tiåra har norsk skule vore gjennom fleire omfattande reformer. Trass dette ser ein at norsk skule ikkje presterar særleg høgt i internasjonale undersøkingar når det gjeld ferdigheiter i matematikk. Ein ser derimot at asiatiske land presterar langt høgare. Denne oppgåva tar for seg ein japanske kompetanseutviklingsmodell kalla lesson study. Denne modellen blir gitt ein del av æra for at den japanske skulen er som den er. Modellen handlar om at fleire lærarar går ilag for å utvile si eiga undervising. Dette vert gjort gjennom felles planlegging, undervising med observasjon og diskusjon i ettertid. Deltakarane som utfører lesson study i oppgåva er ein student på praktisk pedagogisk utdanning, ein lærar ved ein vidaregåande skule, ein rettleiar frå Universitet og underteikna. Vekstfaktor var det matematiske temaet som la grunnlaget for forskingstimen. Oppgåva er eit case-studium av denne lesson study, og prøver å belyse korleis lesson study kan vere med å utvikle og forbetre matematikkundervisinga i norske klasserom.en
dc.format.extent572638 bytes
dc.format.extent2064 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypetext/plain
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10037/1498
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_1274
dc.language.isonnoen
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subject.courseIDMNF-3905nor
dc.subjectVDP::Matematikk og naturvitenskap: 400::Matematikk: 410::Anvendt matematikk: 413en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281en
dc.subjectBrøken
dc.subjectVekstfaktoren
dc.subjectProporsjonaliteten
dc.subjectKompetanseutviklingsmodellen
dc.subjectSkuleutviklingsmodellen
dc.titleLesson study: ein japansk kompetanseutviklingsmodell for matematikklærararen
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


Tilhørende fil(er)

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel