Show simple item record

dc.contributor.authorFuglseth, Kåre Sigvald
dc.contributor.authorStraum, Olav Kansgar
dc.date.accessioned2020-07-02T10:25:28Z
dc.date.available2020-07-02T10:25:28Z
dc.date.issued2020-06-02
dc.description.abstractArtikkelen presenterer resultat frå ei gransking av modulen religion, livssyn og etikk i den nye, norske femårige grunnskulelærarutdanninga frå 2017. Modulen er fastlagt i forskrifta for utdanninga og er obligatorisk for alle studentar. Undersøkinga byggjer først og fremst på materiale frå emne- og studieplanar, og viser store sprik mellom dei tolv lærarutdannings- institusjonane i den lokale implementeringa av dei nasjonale retningslinene for modulen når det gjeld organisering og innhald. Det var djupe faglege og politiske stridar kring innfø- ringa av faget, noko som kan forklare dei skilnadene vi har i dag. Formuleringa i forskrifta om ein «integrert modul» har vore gjenstand for vide tolkingar. På bakgrunn av dei publi- serte planane vurderer vi det slik at mange lærarstudentar ikkje vil få den utdanninga som forskrifta legg opp til, og at nokre institusjonar kan seiast å bryte med henne.en_US
dc.descriptionSource at <a href=https://journals.uio.no/prismet/article/view/8003>https://journals.uio.no/prismet/article/view/8003. </a>en_US
dc.identifier.citationFuglseth KS, Straum OK. Store sprik. Ei gransking av modulen «RLEi PEL» i grunnskulelærarutdanninga. Prismet. 2020;71(2):141-160en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1816506
dc.identifier.issn0032-8847
dc.identifier.issn2535-311X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/18750
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherIKO - Kirkelig pedagogisk senteren_US
dc.relation.journalPrismet
dc.relation.urihttps://journals.uio.no/prismet/article/view/8003/7181
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)en_US
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150en_US
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150en_US
dc.titleStore sprik. Ei gransking av modulen «RLEi PEL» i grunnskulelærarutdanningaen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typeTidsskriftartikkelen_US
dc.typePeer revieweden_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record