dc.contributor.author | Fuglseth, Kåre Sigvald | |
dc.contributor.author | Straum, Olav Kansgar | |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T10:25:28Z | |
dc.date.available | 2020-07-02T10:25:28Z | |
dc.date.issued | 2020-06-02 | |
dc.description.abstract | Artikkelen presenterer resultat frå ei gransking av modulen religion, livssyn og etikk i den nye, norske femårige grunnskulelærarutdanninga frå 2017. Modulen er fastlagt i forskrifta for utdanninga og er obligatorisk for alle studentar. Undersøkinga byggjer først og fremst på materiale frå emne- og studieplanar, og viser store sprik mellom dei tolv lærarutdannings- institusjonane i den lokale implementeringa av dei nasjonale retningslinene for modulen når det gjeld organisering og innhald. Det var djupe faglege og politiske stridar kring innfø- ringa av faget, noko som kan forklare dei skilnadene vi har i dag. Formuleringa i forskrifta om ein «integrert modul» har vore gjenstand for vide tolkingar. På bakgrunn av dei publi- serte planane vurderer vi det slik at mange lærarstudentar ikkje vil få den utdanninga som forskrifta legg opp til, og at nokre institusjonar kan seiast å bryte med henne. | en_US |
dc.description | Source at <a href=https://journals.uio.no/prismet/article/view/8003>https://journals.uio.no/prismet/article/view/8003. </a> | en_US |
dc.identifier.citation | Fuglseth KS, Straum OK. Store sprik. Ei gransking av modulen «RLEi PEL» i grunnskulelærarutdanninga. Prismet. 2020;71(2):141-160 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1816506 | |
dc.identifier.issn | 0032-8847 | |
dc.identifier.issn | 2535-311X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/18750 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | IKO - Kirkelig pedagogisk senter | en_US |
dc.relation.journal | Prismet | |
dc.relation.uri | https://journals.uio.no/prismet/article/view/8003/7181 | |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2020 The Author(s) | en_US |
dc.subject | VDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150 | en_US |
dc.subject | VDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150 | en_US |
dc.title | Store sprik. Ei gransking av modulen «RLEi PEL» i grunnskulelærarutdanninga | en_US |
dc.type.version | publishedVersion | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Tidsskriftartikkel | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |