dc.contributor.author | Andreassen, Helene N. | |
dc.contributor.author | Figenschou, Lars | |
dc.contributor.author | Stenersen, Mark | |
dc.contributor.author | Flytkjær, Vibeke | |
dc.contributor.author | Løkse, Mariann Cesilie | |
dc.date.accessioned | 2016-03-11T10:09:58Z | |
dc.date.available | 2016-03-11T10:09:58Z | |
dc.date.issued | 2015-06-18 | |
dc.identifier.citation | UH-bibliotekkonferansen 2015, 18-19 June 2015 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1318611 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/8884 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_8439 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Bergen | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | Informasjonskompetanse / Information competency | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Biblioteks- og informasjonsvitenskap: 320 | en_US |
dc.subject | VDP::Social sciences: 200::Library and information science: 320 | en_US |
dc.title | Like a bridge over troubled water: Økt læring og forståelse av akademia eksemplifisert ved et interaktivt nettmøte mellom universitetet og den nye studenten | en_US |
dc.type | Conference object | en_US |
dc.type | Konferansebidrag | en_US |