ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Det helsevitenskapelige fakultet
  • Idrettshøgskolen
  • Artikler, rapporter og annet (Idrettshøgskolen)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Det helsevitenskapelige fakultet
  • Idrettshøgskolen
  • Artikler, rapporter og annet (Idrettshøgskolen)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Development through Movement - Psycho-pedagogical Analysis and Psychomotori Approaches

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/10632
Thumbnail
Åpne
article.pdf (588.5Kb)
(PDF)
Dato
2016
Type
Journal article
Tidsskriftartikkel
Peer reviewed

Forfatter
Zoglowek, Herbert Gottfried; Aleksandrovich, Maria
Sammendrag
This paper discusses psychomotor development in early childhood and consists of three parts. The first part is a brief historical overview of the theoretical description and analysis of movement. The second part gives an overview of the variety of movement therapies and activity methods, which are effective in kindergarten work. The third part of the paper is an attempt to analyse and to reflect on the authors’ own practical experiences of psychomotor work in kindergartens in Poland and Norway.
Forlag
University of Primorska
University of Maribor
Sitering
Zoglowek H, Aleksandrovich M. Development through Movement - Psycho-pedagogical Analysis and Psychomotori Approaches. Revija zo Elementarno Izobrazevanje. 2016; Volum 9 (1-2), s. 151-172
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (Idrettshøgskolen) [80]

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring