Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorEldjarn, Erik
dc.contributor.authorEspenes, Borghild
dc.date.accessioned2018-12-17T10:37:08Z
dc.date.available2018-12-17T10:37:08Z
dc.date.issued2017-12-15
dc.description.abstractSiktemålet med avhandlingen har vært å klargjøre grensen for adgangen til å forby politisk tv-reklame i lys av Grl.§100 og EMK art 10, dette særlig sett i lys av nye plattformer for å formidle politiske budskap som i stor grad er sammenlignbare med TV.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/14360
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2017 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDJUR-3902
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Rettsvitenskap: 340en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Law: 340en_US
dc.titleYtringsfrihet og politisk reklame. Grensen for adgangen til å forby politisk tv-reklame i lys av Grl.§100 og EMK art 10.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)