Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEriksen, Anne
dc.date.accessioned2021-01-22T14:42:56Z
dc.date.available2021-01-22T14:42:56Z
dc.date.issued2019-09-17
dc.description.abstractDenne artikkelen tar utgangspunkt i et samarbeidsprosjekt mellom teaterutdanningene ved et russisk og et norsk universitet og diskuterer hvordan ulikhet og uenighet om teatertradisjoner og undervisningsfilosofi kan brukes som en ressurs. I diskusjonen benyttes teori om demokrati og utdanning og teori om uenighetsfellesskap. Erfaringene oppsummeres med at trygge rammer, fleksibilitet og vektlegging av praktisken_US
dc.identifier.citationEriksen A: Iscenesatt ulikhet. Internasjonalt samarbeid i teaterutdanninger.. In: Böhnisch S, Eidsaa RM. Kunst og konflikt: Teater, visuell kunst og musikk i kontekst, 2019. Universitetsforlaget p. 129-147en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1742869
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/9788215032344-2019
dc.identifier.isbn9788215032344
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/20405
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleIscenesatt ulikhet. Internasjonalt samarbeid i teaterutdanningeren_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel