Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFuru, Rigmor
dc.date.accessioned2021-12-14T13:52:35Z
dc.date.available2021-12-14T13:52:35Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractFremtidens helsearbeidere trenger samhandlingskompetanse for å imøtekomme en stadig aldrende befolkning med sammensatte og komplekse helseutfordringer i en helse- og velferdstjeneste med behov for å styrke samarbeid og koordinering. Dette kapittelet handler om den digitale læringsressursen Inter-Dig, som ble utviklet for at helsefagstudenter skulle lære tverrprofesjonelt samarbeid. 55 studenter fra ti helsefaglige studieprogram deltok i utprøvingen ved å samarbeide i digitale tverrprofesjonelle grupper med videocaser som utgangspunkt for læring. Kapittelet tar utgangspunkt i studentenes tilbakemeldinger fra evalueringen og diskuterer muligheter og utfordringer ved å samarbeide på en digital arena, uten å møtes fysisk.en_US
dc.identifier.citationFuru R: Kap.9. Studentenes erfaringer fra deltakelse i en digital læringsressurs om tverrprofesjonelt samarbeid. In: Thoresen AL, Norbye B. Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning , 2020. Orkana Forlagen_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1876760
dc.identifier.doi10.33673/OOA20212
dc.identifier.isbn978-82-8104-447-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/23405
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOrkana forlagen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleStudentenes erfaringer fra deltakelse i en digital læringsressurs om tverrprofesjonelt samarbeiden_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel