Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMikalsen, Vivian
dc.contributor.authorMo, Øyvind Borch
dc.date.accessioned2016-01-14T10:07:25Z
dc.date.available2016-01-14T10:07:25Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.description.abstractOppgaven vurderer i hvor stor grad forbruker kan utvise passivitet i de forskjellige faser av en reklamasjonssituasjon, og når kravet mot selgeren eventuelt går tapt. Forbrukerkjøpslovens regler om reklamasjonsfrister blir vurdert i forhold til blant annet tilsvarende regler i kjøpsloven og avhendingsloven. Dette inkluderer også nødvendige redegjørelser for tilknyttet regelverk. Det gjøres videre rede for hvordan foreldelseslovens regler skal knyttes opp mot reklamasjonsreglene.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/8408
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_7979
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2015 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDJUR-3902en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Law: 340::Private law: 342en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Rettsvitenskap: 340::Privatrett: 342en_US
dc.titleKonsekvens ved passivitet fra kjøper ved reklamasjon på forbrukerkjøp. Når taper forbrukeren sitt krav mot selgeren?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)