Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFigenschou, Gøril
dc.contributor.authorAntonsen, Heidi Rirud
dc.date.accessioned2018-01-23T10:52:20Z
dc.date.available2018-01-23T10:52:20Z
dc.date.issued2017-12-13
dc.description.abstractFormålet med denne undersøkelsen var å få bedre innsikt i opplæringstilbudet til barn som viser utagerende atferd, og hvilke praksiser som kommer til uttrykk i skolen. På hvilke måter er viktige elementer som kan betraktes som en forutsetning for et tilfredsstillende opplæringstilbud vektlagt. Utfordringen i skolen er å få til et godt læringsmiljø for den enkelte elev, og i klassen som helhet. For å klargjøre problemstillingen "Hva forteller lærerne om opplæringstilbudet til barn som viser utagerende atferd"?, utarbeidet jeg tre forskerspørsmål: Hva legger lærerne i begrepet "utagerende atferd"? Hvilke faktorer fremhever lærerne som viktig for å skape et tilfredsstillende opplæringstilbud for barn med "utagerende atferd"? Hva er viktige påvirkningsfaktorer knyttet til et tilfredsstillende opplæringstilbud for barn med "utagerende atferd"?en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/12015
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2017 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSPEMG_06-7-FM
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectOpplæringstilbuden_US
dc.subjectFysisk utageringen_US
dc.subjectVerbal utageringen_US
dc.titleOpplæringstilbudet til elever med utagerende atferd. Hva forteller lærerne om opplæringstilbudet til barn som viser utagerende atferd?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)